دانلود 117 امین شماره سه نقطه

توضیح : آیا سه نقطه توقیف میشود ؟ در این شماره جنجالی ترین تیتر یک را مهمان سه نقطه باشید !!!!

(همینک سه نقطه را دانلود کنید !)


دانلود شماره 117 سه نقطه :  

دانلود از سرور اسکای درایو :  (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور پیکو فایل : (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور آپلود روبات :  (جهت دانلود کلیک کنید !)



--------------------------------

در این شماره بخوانید :

نسخه آقای رئیس در پایان راه

آیا میدانید ؟؟!!

قانون جهانی موفقیت

مسابقه گزینه آخر (طنز)

ستون 5 دانشگاه (در مظلومیت سوسک - طنز)

نیازمندی ها (طنز)

گزارش ویژه (سمینار های انجمن علمی روان شناسی و مدیریت

معرفی کتاب نُهِ ده

وب نوشت (مطالب وبلاگ ها)

از دانشگاه چه خبر (جدیدترین اخبار پیام نور فیروزآباد)

اسطوره پنالیتی آخر را نگرفت (ناضر حجازی)

پیامک های شما !!!

 

مدیر مسئول : مهدی ارجمند

سردبیر : مجتبی قربانی

نظرات 3 + ارسال نظر
م ه د ی از شهرراز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام.
نشریه تون خییییییییلی خفنه.
دانلودش کردم و حالشو بردم.
مجتبی جون حالا ازم نخندیااااا.
تازه شدم مثل تو....

امید باقری یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://enghelabion1.blogfa.com

سلام مهدی جون. این دعوت نامه که گفتی برام ارسال نشد ها. ولی مطالبم رو براتون ارسال می کنم. شاااااااااید بدردتون بخوره .راستی نشریه رو دانلود کردم بابا حرف ندارین خیلی کارت درسته انشاالله موفق تر باشی. راستی یه سر به وبلاگ انقلابیون بزن نظر یادت نره.یاعلی

به نام خدا
سلام به امید جون عزیز.
خیلی خوشحالم کردی سر زدی.
من دوباره دعوت نامه رو براتون ارسال می کنم.
گفتم که دعوت نامه ها 10روزه هست و بعد باطل میشه.
حالا مطالبت رو برام ایمیل کن.به همون ایمیل سه نقطه.
خوشحال میشم باهامون باشی.
از این که نظر دادی هم ممنون.
اگه انتقاد یا پیشنهادی داشتی بگو تا نشریه رو بهتر کنیم.

راستی عنوان های نشریه انقلابیون رو خوندم خوب بود.
اگه نمونه نشریات شهر شیراز رو هم ببینی بد نیست.
مثل پاتک یا اون موقع ها نشریه سیزده پنجاه و هفت چاپ میشد که خیلی روی مسائل شهر شیراز و اتفاقات سیاسی و تجاری و فرهنگی شهر مانور میدادن .برای همین هم خیلی طرفدار داشت.
گفتم شما هم مسائل شهرستان رو به صورت دقیق و چالشی بررسی کنید و توی نشریه بزنید خوب جواب میده و بازخورد خوبی بین مردم شهر داره.

باز سر بزن و در ارتباط باش
.

یااا علی مدد

مهدی از شهرراز یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام مجتبی جون.ممنون برای لینک دانلود.
سرمقاله شماره ۱۱۸ خیلی جالب بود. داشتم بهش فکر میکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد