سایت fpnu.ir به روز شد

مژده ، مژده .... سایت دانشجویان به روز شده ؛ سایت fpnu.ir با مجهز شدن به هسته جوملا اسب خود را جهت پیشبرد اهداف عالیه زین کرد !

اما تنها مشکل این سایت عدم پشتیبانی از مرورگر شرکت مایکروسافت یعنی همان اینترنت اکسپلورر میباشد . اما غم نخورید تا فایر فاکس موجود است ie برای چیست ؟؟؟؟؟


این شما و این نسخه جدید سایت دانشجویان پیام نور فیروزآباد توسط mxu :


www.fpnu.ir


و صد البته این سایت با مدیریت اینجانب پشتیبانی خواهد شد ؛ آدرس وب جهت پشتیبانی :


mxu.fpnu.ir


دانلود فایر فاکس

هذا شهر الرمضان

 

می‌خواهم با سلام شروع کنم.

 سلام بر ماهی که خدا در آن نزدیک است برای سلام کردن، خدا نزدیک است برای دیدن، برای گفتن و شنیدن. آنقدر نزدیک که شرمت می‌آید نبینی او را.

سلام بر ماه آزادی و آزادگی.آزادی از قید و بند گناهان.

آزاد یعنی این که به غیر خدا نیاندیشیدن و در همه کارها خوشنودی خدا را در نظر گرفتن.

واقعا حیف است که انسان به خودش و به غیر خدا و به هر آنچه که متغیر است دل ببندد،زیرا هر چه غیر خداست در معرض زوال است.پس در این ماه اگر خود را ارزان فروختیم ضرر کرده ایم.جزای روزه دار لقای حق است. ضیافت الله لقا الله را به دنبال دارد و اگر جز این شد خود را ارزان فروخته ایم.

اینجا معامله می‌کنند، حال ورود را به قال توبه. اینجا خریدار همیشه ضرر می‌کند ولی باز می‌خرد تا شیطان نخرد این رو سیاه را، خوب است دیگر. اشک را می‌گیرند و نشاط می‌دهند، رو سیاهی‌ات را می‌خرند، رو سفیدت می‌کنند. تنهائی را با ضیافتی بی‌نظیر معاوضه می‌کند. فرقی نمی‌کند هر کجا باشی معامله به سود توست برایش فرقی ندارد. قلب شکسته را می‌خواهند همین و بس، دعا می‌خواهند تا اجابت کنند، ندا می‌خواهند لبیک گویند. باید بی‌کس بیائی تا نور را همراه کنند با تو.

آسمان هدیه قابل توست.رمضان امسال هم دعوت شدم. مرا دریاب...