سرمقاله 117

"توضیح جات : طراح محترم و خوش تیپ ، ستون نوستا رو خالی بذار ؛ سوژه براش ندارم . اصلا میتونی پرش کنی با مطالب دیگه . اگه سوژه پیدا شد تا ساعت 6 عصر میذارم و پیامک میدم وگرنه اجازه داری که پرش کنی ."

 

 

شاید مسائلی که گفتن ندارد را نباید گفت اما بگذارید بگوییم تا این دلمان راحت شود و بر روی امتحانمان متمرکز شویم !

سمینار انجمن علمی روان شناسی بود . نگاهی به سالن انداختم . یکی ، دو تا ، سه تا ، اوه یکی هم آنطرف تر (!) آیا میدانستید دانشگاه ما بیش از 20 کارمند دارد ؟! آیا میدانستید سر جمع ، در سمینار انجمن علمی این دانشگاه ، از ابتدای راه اندازی سمینار های دانشجویی تا به حال ، به جز مراسم های جشن (دقت کنید ! فقط در جشن ها !) تعدا کارمندان حاضر در سمینار ها از انگشتان یک دست بالاتر نرفته !؟

سمینار انجمن علمی مدیریت بود . نگاهی به سالن انداختم . یکی ، دو تا ، 6 تا ، آن هم هفتمی و هشتمی (!) آیا میدانستید جمع دعوت نامه هایی که برای اساتید دانشگاه پیام نور فیروزآباد فرستاده شد ، 60 دعوت نامه بود !؟ بله درست نوشته ایم . 60 تا . حال میدانید که تعداد اساتید حاضر در سمیناری علمی که مجری آن دانشگاه خودمان بود ، از تعداد انگشتان دو دستمان بالاتر نمیرفت !؟

به عنوان سردبیر نشریه ای با قدمت 7 سال ، حرف هایم را زدم . شاید این آخرین سرمقاله ای نباشد که برای سه نقطه مینویسم ، اما مطمئنم که بهترین اعتراضی بود که در قالب کمتر از 240 کلمه میتوانستم بیاورم .

*پی نوشت : سوم خرداد ، روز ولادت بزرگ بانوی اسلام ، حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد بزرگ مرد قرن حاضر ، اما خمینی (ره) و فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار و انتشار 117 اُمین شماره نشریه سه نقطه ؛ مبارک . 


------------------------------------

عکس بنر صفحه 1 (سیاه و سفید) : دانلود (کلیک کنید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد