من عاشقم / به دادم برسید !

مقدمه : ضمن سلام و عرض ارادات خدمت سردبیر و مدیر مسئول محترم (دوسی مهدی) - لطفا اگه مطلب بدرد بخور نیست - بگو مطلب جدید بریم . بعد از اون اگه زیادی طولانیه ُ خودت یا سر و تهشو بزن و یا اینکه فقط قسمت ژی نوشت رو بزن برا چاپ .


-----------------------------------------

کلا عشق همیشه ی همیشه هم چیز بدی نیست . یعنی جدیدا به این نتیجه رسیدم . اصلا کی گفته عشق زمینی بده ؟ هر چند عشق زمینه تو مایه وزنی سیب زمینی قرار داره ولی اگه شما عاشق یه سیب زمینی از نوع مرغوبش بشین ، به نظر شخصی من (!) هیچ اشکالاتی نداره . اصلا عشق زمینی باید وجود داشته باشه . منم جدیدا یه احساساتی این قلبمو متحول کرده . یعنی یه همچین بگی نگی عاشق شدم .

بله دیگه . مگه من دل ندارم ؟ مگه من نمیتونم عاشق بشم ؟ شد دیگه ! شدم . یعنی همون عاشق شدم . کلهم اجمعین (یعنی همون لپ کلام) این میشه که من عاشقم . عاشق کی ؟ عاشق چی ؟ عاشق open source ! عاشق وردپرس .

یعنی همچین یه نمه دارم دیوونش میشم . قبلنا ، البت ، عاشق بلاگ اسکای بودم . که البته هنوز یه نمه عاشقش موندم و بی وفایی در حقش نکردم . ولی خوب این وردپرس بدمصب بدجور این دل منو شیدای خودش کرده . ای کاش رو زمین هم وجود داشت تا لااقل یه شاخه گل تقدیم جاتش میکردم . نه یه شاخه کمه ! یه گلخونه :) . آره فک کنم یه گلخونه دیگه ..... هه ههه هههه هه .. ... . .   :)

به نظر شخص شخیص خودم که باشه ، اینه که عشق به منبع باز کلا خوبه . یعنی اگه وردپرس رو دوست دارم ، فایرفاکس هم دوس دارم ، بعد از اونا باید لینوکس هم دوست داشته باشم دیگه !

ولی خوب نمیشه . این لامذهب بیل گیتس و بر و بچز همراهش نمیدونم چی کردن با این دل من که نمیتونه از ویندوز مایکروسافت دست بکشه و بار و بندیلشو جمع کنه بره سراغ لینوکس و اوبونوتوی خوشکلش ! ولی با این وعضی که داره پیش میره میترسم مایکروسافت از اون ور با بر و بچز شرکت جات نیوه آ (nivea) یه قرار مداری ببنده و .... بله دیگه اون اکسپلورر بیریخت و پیرشو جای یه هوری بهمون قالب کنه و در نهایت ما رو از قافله فایرفاکسی ها دور کنه .

ولی نوچ !

اون روباهی که من دیدم اونجورکی کره زمین رو چسبیده ؛ نوچ ! ول بکن نیست . یعنی همون خوشکلی اون روباهست که منو یه دل که نه شونصد دل عاشق کرده خوب . البت نا گفته نمونه هنوز مایکروسافت یه سیستم مدیریت محتوی نداده بیرون ؛ اون برنامه لایو رایترش (live writer) هم که ... فقط ساپورت وردپرس جون رو داره یه چندتایی از هم ولایتیاشو ! اِ ! بینم ! نکنه که ......

بی خیال . ذهی خیالات بی برو برگرد باطل ! رو دست وردپرس هیچ چی نمیاد .

بینم رفیق ! شما با وردپرس کار کردی ؟ بلاگ اسکای چی ؟ اصلا میدونی فایرفاکس چه فرشته ایه ؟ بینم ؛ چشمات تا حالا رنگ قشنگ لوگوی این سه تا رفیق شفیق رو دیده ؟

خوب چرا معطلی ؟ بیا جلو ! جلوتر ! یه کم دیگه ... اوه ... کجا ؟! همینجوری که نمیشه خوب ! باید اول یه بسم الله بگی . بعدش بری این سه تا آدرس و کلی برا خودت ذوق مرگ بشی .

آدرس سیستم مدیریت محتوی وردپرس فارسی :

www.wp-persian.com

آدرس سیستم بلاگ دهی بلاگ اسکای :

www.blogsky.com

آدرس بنیاد موزیلا (سازنده مرورگر فایرفاکس) :

www.mozilla.org

عشق من --- منبع باز / عشق من --- اُپن سورس

My love --- Open source

بی توضیح هم مگه میشه ؟

پی نوشت (!) :

·         وردپرس : وردپرس یک سیستم وبلاگ دهی مانند سایر سیستم های وبلاگ دهی هم عصر خود میباشد (wordpress.com) که سیستم راه انداز سایتی (سیستم مدیریت محتوی ؛ سی ام اس –cms- ) با نام وردپرس دارد (wordpress.org) که این سیستم نسخه ای به فارسی بر روی پایگاه پشتیبانی فارسی خود دارد (wp-persian.com) . با این سیستم مدیریت محتوی شما به راحتی میتوانید یک سایت شخصی یا حتی در پروژه های عظیم تر شرکتی (!) راه اندازی نمایید .

·         بلاگ اسکای : بلاگ اسکای (blogsky.com) یکی از چند سیستم وبلاگ دهی فارسی است که توسط تعدادی جوانان خوش تیپ و خوش هیکل و صد البته نابغه علوم کامپیوتر :) به فارسی زبانان جهان خدمات ارائه میکند . این سیستم شعار هر روز بهتر از دیروز را از حالت شعار بودن بیرون آورده و ارئه خدمات خود را هر روز بهتر میکند . امنیت بالا ، ثبت وبلاگ رایگان ، اتصال دامنه دلخواه به وبلاگ ، قالب های متنوع و زیبا ، اختصاص 300 مگابایت فضا جهت آپلو عکس و سایر فایل ها ، ساپورت و پستیبانی توسط مدیران بلاگ اسکای در آدرس بلاگ مدیران (admin.blogsky.com) و هزاران هزار خاصیت دیگر از جمله مزیت های این سیستم خوش ساخت بلاگ دهی فارسی است .

·         فایر فاکس : بنیاد موزیلا (mozilla.org) مرورگر وبی تحت نام فایرفاکس (firefox) دارد که هم اکنون بعد از مرورگر از رده خارج مایکروسافت (اینترنت اکسپلورر (ie) نسخه های 6 و 7 و 8) بیشترین درصد استفاده را بین کاربران اینترنت دارد . مهمترین حسن این مرورگر ، منبع باز بودن آن و فراوانی افزونه جهت افزایش قدرت این مرورگر میباشد ، همچنین بروز رسانی مرتب این مرورگر و انتشار نسخه هایی کم نقص تر و پایاتر از جمله برتری های دیگر آن میباشد ، که این عمل موجب شده ، مرورگر فایرفاکس ، از لحاظ امنیتی در مکان بالایی قرار گیرد . هم اکنون نسخه 3.6.* این مرورگر از سایت بنیاد موزیلا (mozilla.org) قابل دریافت میباشد و نسخه 4 آن نیز در حالت بتا تست به سر میبرد .

·         منبع باز (open source) : نرم افزار های منبع باز به سری نرم افزار های اتلاق میگردد که کد سورس آنها (تمامی کدی که نرم افزار را با آن نوشته اند) جهت تغییر و گسترش امکانات ، در اختیار همگان قرار میگیرد (توجه : این تعریف یک تعریف ساده از منبع باز است . جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویکی پدیا به آدرس –wikipedia.org- مراجعه نمایید .)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیرمسئول سابق یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام دوستان عزیزم
چقدر دلم براتون تنگ شده
چقدر دوست داشتم یه دیدارباهاتون داشته باشم اما زمان کم و تعدد اقوام مانع شد
نمیدونم چرا دم امتحانام که میشه یاد اینجا می افتم جالبه نه؟برا خودم که خیلی جالبه
مدیر مسئول جدید که دیگه خیلی هم جدید نیست چطوره؟
نبینم فعالیتت کم شده باشه و پیج رو دیر به دیر آپ دیت میکنی و نشریه منتشرنمیکنی؟
ام اک یو ما چطوره؟
به محض اینکه صفحه رو باز کردم و مطلب رو دیدم فهمیدم کار خودته
عاشقیت منو کشته شدییییییییید
بقیه کجا هستن؟جناب محبوب.محمد مرجانی عزیز دخترای گل نشریه
براتون آرزوی خوبترینها رو دارم دوستای خوبم
مواظب خودتون باشید و من رو هم دعا کنید
شب و روز به کامتان

سلام مدیر مسئول محترم
چون تو مطلب من بود حیفم اومد جواب ندم هرچند نخونید !
کدوم دخترای گل رو میگین ؟
همه فارغ التحصیلات شدن .
خوش بگذره بهتون اونور آب

سحر پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.neg69.blogfa.com

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.



موفق باشید

سحر پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.neg69.blogfa.com

وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد