نشریه الکترونیک فیروزآباد - بسامد

شاید به جرات بتونم بگم باور کردنش برای دوستانمون تو دانشگاه مرکز فیروزآباد سخت باشه که دانشجوهای این مرکز یه نشریه الکترونیک رو محیط وب بذارن . اما من این کار رو انجام دادم .

برای دانلود شماره صفر نشریه الکترونیک بسامد دانشگاه پیام نور فیروزآباد فارس به یکی از لینک های زیر مراجعه نمایید :


www.emagazin.ir

www.emagazin.blogsky.com

www.electronicmagazin.co.cc

نظرات 1 + ارسال نظر
م ه دی از شهرراز جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://exa2.blogfa.com

سلام به همه.
اول به مجتبی ی عزیز تبریک می گم به خاطر پشتکاری که در عملی کردن نشریه الکترونیک داشت.
ما هم همکاری خودمون رو به ایشون اعلام می کنیم.
دوم اینکه خانم سهرابی با کسی نیستیم که به کسی خیانت کنیم و کسی رو هم نمی فروشیم.
من تازه به این نتیجه رسیدم که یه عمر الاف بودم که طرفدار فوتبال و تیم پرسپولیس بودم.
تیم فجر هم رفت دسته یک نوش جونش من فقط تعصب روی شهرم داشتم که گفتم فجری هستم وگرنه میخام سر به تن فجر و استقلال و سپاهان و بقیشون نباشه.
آخه چه دردی از من و مملکت رو دوا می کنه برد و باخت این تیمها.
ولمون کن بزار نسیم خنکی بوزد داداش.
در ضمن از تبریکتون برای سقوط فجر به دسته یک متشکرم.
صدقه سر مسئولای بی عرضه ی فارس.
البته این نکته رو بگم که دنیا اگه زیر و رو بشه و من از فوتبال متنفر بشم ولی بازم عاشق بارسلونا و مسی هستم.
همیشه هم برای سلامتی لیونل مسی دعا می کنم.
واقعا دوست داشتنی هست این مسسسسسسسسسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد