دانلود شماره 109

شماره 10۹ سه نقطه را دانلود کنید : (برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید)

 

صفحه 1 

صفحه2 

صفحه3

   صفحه4  

 

فهرست مطالب شماره 109

سرمقاله(اگر خواب بمانیم شاید اندلس تکرار شود)/مهدی ارجمند

بحث داغ حجاب/یاسر محبوب

هر دانشجوی انقلابی یک وبلاگ/ماندانا علی نژاد طیبی

با آثاری از: سمیه احمدی/ مهدی ارجمند/ یاسر محبوب/ماندانا علی نژاد طیبی

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیرمسئول سابق شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام
میشه لطف کنید پی دی اف همه صفحات رو بگذارید آخه من دوست دارم نشریه رو پرینت بگیرم بعد بخونم
اگه word بگذارید نمیتونم پرینت بگیرم چون فونت فارسی ندارن و اونایی که عکس هستن تو چاپ خیلی بد میشن و از بس فونتش ریزه چشمام نابود میشه تا میخونمشون ولی پی دی اف ها خیلی خوب میشن
شما که دارید محبت میکنید تکمیلش کنید لطفا
بازم خسته نباشید دوستان عزیز
موفق باشید و پیروز
راستی آقای ارجمند برای موفقیت تیمتون تو جام حذفی حتما دعا میکنم ما استقلالی ها هوای همه رو داریم حتی تیم رغیب
خوش باشید

م ه د ی از شهرراز سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://exa.blogfa.com

سلام.
من منتظر نظر شما در مورد فایل های دانلود بودم.
خوشحالم که بالاخره نظر دادید.
من دنبال یه نرم افزار خوب برای تبدیل ورد به پی دی اف هستم.
حتما چنین کاری رو می کنم.
شماره ۱۱۰ هم که قرار بود این هفته چاپ بشه به علت خراب بودن کپی دانشگاه و کمبود دانشجو کنسل ششد.

م ه د ی از شهرراز پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

راستی تیم ما که رفت دسته یک.
پرسپولیس هم که تیم ما نیست مال خودتون.

مدیرمسئول سابق پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
اوه یعنی شماره 110 کلا برای این ترم کنسل شد؟
من خیلی منتظرش بودم

تیم ما از همه چی جا موند ولی ما بازم عاشقانه دوسش داریم و پشتشو خالی نمیکنیم بیچاره پرسپولیس با این هوا داراش چه زود فروختنش حتی حالا که با تلاشهای شبانه روزی وخون دل خوردن قهرمان شد:D
در ضمن تبریک میگم که تیمتون رفت دسته یک
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد