عید ۸۹ مبارک

سه نقطه ای ها عیدتون مبارک 

 

خدای من یک سال دیگر هم گذشت

هر چه کردم دیدی و هر چه بخشیدی و عفو کردی ندیدم

خدای من یک سال گذشت و چهار فصل ،

هراسان شدم پناهم دادی، بیمار شدم شفایم دادی

به آرامش که رسیدم طبیب و پناه را از یاد بردم.

خدایا مرا ببخش،به خاطر آنچه بودم و آنچه کردم و به خاطر آنچه که نبودم و نکردم.

مرا ببخش به خاطر هنگامی که انسانیتم را به نسیان بردم و زمانی که خداییت را از یاد بردم.

واز این که اینگونه بودم که از حقیقت زندگی و زندگی حقیقی غافل شدم،شرمسارم.

مرا ببخش از این که همه جا بودی ولی گمت کردم.

خدا...ای نزدیکتر از... 

سه نقطه عیدت مبارک 

یا رب عید است عطا بر همه ده

بر ماتم و اندوه همه خاتمه ده

پایان غم همه ظهور مهدیست

تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده

 
نظرات 7 + ارسال نظر
باقری دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه

من که با کوری و مهجوری خود سرگرمم
از چنین کور تو بینایی و دیدار مخواه

چشم بیمار تو بیمار نموده است مرا
غیر هذیان سخنی از من بیمار مخواه

با قلندر منشین گر که نشستی هرگز
حکمت و فلسفه و آیه و اخبار مخواه

مستم از باده ی عشق تو و از مست چنین
پند مردان جهان دیده و هشیار مخواه

عرض ادب واحترام وتبریک به مناسبت عیدنوروزبه شما دوست بزرگوارامیدوارم لحظات مبارک ومعنوی را دراین سال داشته باشین.ارادت

.:: نوروز شاپ ::. دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

بی نام شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

وب ود

محبوب یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.3point.blogfa.com

سلام به همه دوستان
امیدوارم امسال بهترین سال زندگی شما باشه!
آقا مهدی دست شما درد نکنه که همچنان در سرپا نگه داشتن وب کوشا هستین.
خانم سهرابی، خدا کنه دل آدمها از هم فاصله نگیره وگرنه فاصله بین جسم ها رو میشه تحمل کرد.
همدلی از همزبونی بهتره
راستی خانم سهرابی شما تو جشن رنگ ها شرکت کردین؟
میگن یه جشن هست که همه رو هم رنگ میپاشن!

مدیرمسئول سابق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام
منم با دعای خیر آقای محبوب موافقم
و این همدلی رو هم خوب اومید اما یه موقعهایی در کنار همدلی همزبونی هم لازمه
والا روزی که جشن رنگها بود من کلاس داشتم ولی تو راه برگشت میدیدم که همه خودشون رو رنگ کردن
کل آدما و خیابونا رنگی شده بود
اینا هم الکی خوشن

م ه د ی از شهرراز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام نام خداست
سلام به همه دوستای خوب و خفنم.
الهی همتون تو زندگیتون موفق باشید و پله های ترقی رو یکی یکی تی بکشید.
آقای محبوب از شما سپاس گذار و ممنون و خرسند و خوش اخلاق هستم.
خانم سهرابی یه سوال داشتم شما سال نو رو چه طوری گذروندین؟
راستی سه نقطه رو جزو سین های سفره هفت سینتون گذاشتین یا فراموش کردید؟

کلا توی این دیاری که شمایید مردمشون الکی خوشالن.
ما در روانشناسی هیلگارد جلد ۶ یک مبحثی داریم در مورد آدمای الکی خوشال.
توضیحات تکمیلی در این مورد را در کتاب مذکور مطالعه کنید البته اگه گیرتون اومد.آخه جلد ۶ کتاب رو فقط خود هیلگارد داره و من.

مدیرمسئول سابق سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام
والا اگه راستشو بخوای به سختی گذروندم آخه اولین سالی بود که تنهایی 7سین چیدم و بدون خونواده ام کنار سفره نشستم.خیلی دلگیر بود در ضمن اولین سالی هم بود که عید هم مجبور بودم برم دانشگاه و این نکته از همه اش دردناکتر بود
اما بالاخره گذشت
آره خوب اینا خیلی الکی خوشن.تازه چند روز پیش تولد یکی از خداهاشون بود تعطیل رسمی بود فکرشو بکنید؟خدایا من نمیدونم علم این همه پیشرفت میکنه اما این آدما هنوز تو جهل مرکب خودشون موندن
از طرف من به هیلگارد بگید اگه میشه لطف کنه یه جلد از کتابشو برا منم بفرسته دستتون درد نکنه
خوش باشید دوستان خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد