برا تنوع

سایت (اوه ببخشید) پایگاه اینترنتی ! دانشجویان پیام نور فیروزآباد راه اندازی شد . به گزارش نمیدونم کی کی این اولین سایت (اوه ببخشید) دانشجویان پیام نور فیروزآباد میباشد که از سیستم مدیریت محتوا (وردپرس) جهت مدیریت پایگاه خود استفاده میکند .

این پایگاه از هر لحاظ از سایت حال حاضر دانشگاه پیام نور (که سایت رسمی این مرکز میباشد) بهتر است . (البته به جز یه مشت تبلیغ که از روی اجبار و جهت تهیه هزینه های پایگاه گذاشته شده) !

شما را به ورود به این پایگاه خفنگ دعوت مینمایم :


http://fpnu.ir/pic/homel.png

لینک ورود سریع


آدرس سایت (اوه ببخشید) رسمی مرکز فیروزآباد :

www.fpnu.ac.ir

آدرس پایگاه اینترنتی دانشجویان مرکز فیروزآباد :

www.fpnu.ir

نظرات 8 + ارسال نظر
mxu چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

تعداد نوشته هام شد 14 تا :)

م ه د ی از شهر راز یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://exa.blogfa.com

سلام مجتبی و محمد
صفا اوردین و قدم رنجه فرمودین که تشریف اوردین تو وب
به سلامتی قراره سایتو بترکونید.

یه مدتیه از خانم سهرابی خبری نیست.
احتمالا سونامی گیر شده.
شایدم.....

مدیر مسئول سابق یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام
من هستم در خدمتتون
هر روز به وب سر میزنم ولی حرفی برای گفتن نداشتم
الان که دیدم سراغمو گرفتید کلی ذوق کردم که دوستان قدیمی هنوز من رو فراموش نکردن
مرسی بچه ها
جریان ترکوندن سایت چیه؟
کدوم سایت؟
به منم بگید
راستی مسئول این سایت غیر رسمی کیه؟
آفرین داره واقعا
سه نقطه به کجا کشید؟
خوب که حرفی برا گفتن نداشتم این نظر طولانی رو سند میکنم اگه حرفی داشتم حرفی داشتم چی میشد؟
راستی دوستان ولنتاینتونم مبارک
امیدوارم روزگار خوشی رو در کنار عشقتون بگذرونید
خوش و خرم باشید
خداحافظ

م ه د ی از شهرراز چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام
هفته آینده قراره برم دانشگاه.
این روزا حسابی سرم شلوقه.
همه کارام رو باید قبل از پایان ۸۸ تموم کنم.
دعا کنیم برای هم دیگه.
یاا علی مدد

محبوب جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام به همه سه نقطه ای های سابق
یادش بخیر
روزهای خوبی بود
خوندن دلتنگی بچه ها برای روزهای قبل دلتنگ کننده بود.
آقا مهدی گل خوشحالم هنوز اینجا سر میزنی
آقا مجتبی عزیز خوشحالم هنوز فعالی
آقا محمد گرامی خوشحالم گاهی به اینجا سر میزنی
خانم سهرابی مدیر مسئول مجرب سه نقطه خوشحالم که اینجا رو فراموش نکردین
رفقا به نظر میرسه این وبلاگ میتونه بعد از چندین سال جدایی همچنان میعادگاه دوستداران و همکاران سه نقطه باشه.
ژس از این فرصت استفاده کنیم
گاهی اینجا بیایم و از حال هم با خبر بشیم.

مدیرمسئول سابق جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
واقعا یادش بخیر
من هم هر وقت دلم هوای سه نقطه و گروه فوق العاده مون رو میکنه میام اینجا دلم باز میشه
واقعا میعاد گاه خوبیه
خدا رو شکر همه ی بچه ها اونقدر خوب بودن و حد و حدودها رو رعایت میکردن که این گروه هنوزم پابرجاست و همه به یاد هم هستیم
دلم بیش از حد براتون تنگ شده
مواظب خودتون و دلهای پاک و مهربونتون باشید
یاد باد آن روزگاران یاد باد...

mxu یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ

یاسر جون وقت گیر آوردی گریمون بندازی :(
.....
دلم برا سر به سر گذاشتنتون تنگ شده ...
دلم میخواد بازم میشد یه جلسه با هم بذاریم ...
آه ...
چقده سخته دوری .........

مدیرمسئول سابق یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
خوبه والا آقای قربانی یکی ندونه میگه چند کیلو متر با یاسر جونت فاصله داری
همش ۹۰تا
من چی بگم که این همه دورم
خوب یه قرار بذارید همدیگه رو ببینید البته جای من رو هم خالی کنید...
خوش باشید دوستان
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد