...

سلام 

خیلی وقته که صفحه وب تغییری نکردن منم برای تغییر ذائقه ی دوستان و کسانی که احیانا شاید یه سری به وبلاگ نشریه خودشون بزنن از فرصت استفاده کردم تا هم عرض ارادتی بکنم و هم بگم:فردا اولین امتحانم تو دوره ی فوق لیسانس لطفا برام دعا کنید 

و عرض دیگه اینکه 

امیدوارم ریاست محترم دانشگاه و بچه های همیشه سخت کوش ۳نقطه بازم با کوله باری از حرفها و اخبار به کارشون ادامه بدن و این صفحه رو از این حالت رکود خارج کنند. 

برای همه ی دوستان/هم دانشگاهی ها/همکاران سه نقطه ای و ... آرزوی موفقیت و بهروزی دارم 

به امید دیدار 

مدیر مسئول سابق

نظرات 12 + ارسال نظر
مدیر مسئول جدید سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ http://exa.blogsky.com

سلام
چه عجب که سر زدین.
خیلی خوشحالمون کردید.
بابت قالب هم دستتون درد نکنه زحمت کشیدید.ولی همون قالب قبلی جالب تر بود.
در مورد فعالیت بروبچز هم بگم که فعلا همه مون در حالت بالقوه موندیم و استند بای شدیم فقط لازمه مشکلات حل بشه کمپلت هممون بالفعل میشیم و یونی رو میترکونیم.
براتون دعا می کنیم ۲۲بگیرید.
مشعشع فرمودید که سری زدید.
به امید موفقیت شما...
و فعالیت دوباره سه نقطه..البته با رویکردی کاملا جدید...
ان شا الله
یاااا علی مدد

مدیرمسئول سابق سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
من همیشه سر می زنم ولی هر چی منتظر مطالب جدید بودم متاسفانه چیزی ندیدم به همین خاطر این کارو کردم بلکه یکی به صدا بیاد
در مورد قالب هم باید بگم بعضی اوقات تغییرات لازمه
امیدوارم زودترمشکلات حل بشه تا علاوه بر یونی این وب رو هم حسابی بترکونید و نو نواش کنید
من که دلم حسابی برا قلمتون تنگ شده
راستی امتحانا چطور شدن؟
ضمنا اینجا اگه ۲۲ بگیریم می افتیم آخه نمره ها از ۱۰۰ حساب می شه و باید بالای ۴۰ بگیریم تا پاس بشیم پس تو دعا کردن لطفا دقت کنید.با تشکر
امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره و موفق و موید باشید من رو هم از دعاتون بی بهره نکنید
سلام به همه برسونید
به امید دیدار
خدانگهدار

mxu چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام
چه خوب . چه بد .

م ه د ی از شهر راز پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ http://exa.blogfa.com

واقعا چه خوب.چه بد.
خیییلی جالبی مجتبی...
این هم از تاثیرات امتحانات روی مخ بی زبون تو هست.
خدا شفات بده.
اصلا خودت رو هم نگران نکن یه سر بیای شیراز و هوای شیراز بخوره بهت همه چیز درست می شه.حتی از روز اولش هم بهترتر.
به امید موفقیت ههمون توی امتحانامون.
البته امتحان سخت تر زندگی .نه امتحان ریاضی و اصول و ...
راستی من شنبه امتحان آمار و احتمالات دارم.دعا کنید ۲۲ بگیرم.
همچنین دعا کنید خانم سهرابی ۴۰بگیره تا نیوفته.

هوای شیراز خوبه.عالیه.یعنی ابریه.خیلی فاز میده.
فعلا تا بعدا
یااا علی مدد

مدیرمسئول سابق شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ق.ظ

سلام
می بینم که با همین تغییر نصفه نیمه دوباره فیلتون یاد هندستون کرد و به این وب سرزدید
خدا رو شکر
حالا چرا چه خوب چه بد؟
آقا مهدی امیدوارم ۲۲بگیری ولی برا من حداقل دعا کن ۵۰ بگیرم والا زشته فقط نمره ی پاسی بیارم اونوقت می گن ایرانیا خنگن شما راضی هستید؟
خوش به حال آقای قربانی که با طی کردن ۲ ساعت راه به شیراز می رسه و حسابی حال و هوا عوض میکنه
حسابی دلم برای شیراز تنگ شده...
به جای منم از زیباییها و هوای ابری شیراز لذت ببرید و جای منو حتما خالی کنید
موفق باشید
خداحافظ

م ه د ی از شهر راز یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://exa.blogfa.com

گزارش بیست و پنجمم
امروز یکشنبه بعد از آخرین امتحان هاس
من مجتبی و محمد تا نیم ساعت دیگه راره فلکه ولی عصر همدیگه رو ملاقات کنیم و با هم بریم صفا سیتی توی شهر شیراز.
گفتیم به یاسر جون هم بگیم دیدیم که ایشون ما رو که تحویل نمی گیرن ما هم بی خیال شدیم.
امروز قراره با بروبچز به گفتگو و تعامل و از این قرتی بازی های روشن فکرانه بپردازیم و برای خودمون میز گرد بزاریم.
البته بستنی دایتی هم مهمون من هستن بچه ها.
علاوه بر میزگرد در مورد مسائل روز جامعه و دانشگاه و خوردن بستنی چوبی دایتی احتمالا باید ناحار هم در کنار هم بخوریم و این یعنی خیلی خوب.
ادامه گزارش بیست و پنجم در گزارش بعدی گزارش داده خواهد شد.
فعالیت سه نقطه فعلا به همین کارها محدود شده.ولی میخایم یه کارایی کنیم.
یه کار بزرگ که به درد جامعه بخوره.به هر حال دیگه من و امثال من بایستی یهفکری بکنن و گرنه همش باید وایسیم و درجا بزنیم.

فعلا تا بعدا
محتاج دعای سبزتان(از نوع اصل و اوریجینالش)هستیم

یاااا علی مدد

مدیرمسئول سابق یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
مرسی از گزارشاتتون ولی چرا اینقدر می خواید دل منو بسوزونید.دل من برای ولیعصر هم لک زده به یاد روزایی که از دانشگاه بر می گشتیم...
بستنی دایتی هم خیلی دوست داشتم.........................
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.
در مورد نشریه هم به نتایج درست و حسابی برسید گرچه در وحله ی اول فکردرستون باشید لطفا
همیشه به یادتون هستم ولی شما پیش اون بالایی رو سفید تر از من هستید پس منو هم دعا کنید
خداحافظتون

م ه دی از شهر راز شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://exa.blogfa.com

گزارش بعد از بیست و پنجم
امروز شنبه ده بهمن ۸۸
امروز یا فردا قراره من و محبوب و محمد جلسه ای بزاریم.
ان شا الله که نتیجه خوبی داشته باشه.
البته کارهای سه نقطه ردیفه ردیفه.
در طول این هفته هم قراره یه سری به دانشگاه بزنیم و مشکلات رو با رییس در میون بزاریم و ببینیم می خاد باهامون راه بیاد یا باید جور دیگه ای برخورد کنیم.

تا گزارش بعدی.

م ه د ی از شهرراز شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

البته برنامه هایی هم برای برگزاری جشن در اسفند داریم.
اگه دانشگاه مساعدت کنه و چوب لای چرخهای پنچرمون نکنه ان شا الله یه جشن جالب انگیزی می گیریم.
این روزها جشواره فیلم فجر هم داغه داغ هست. اگه شد بیاد سینما .
من و احتمالا محمد پایه سینما و جشنواره هستیم.
اولین فیلم به رنگ ارغوان از ابراهیم حاتمی کیا

همتون موفق باشید
یاا علی مدد

مهندس ممد یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام چه عجببببببببببببببببب!!!!!
نا پرهیزی کردین از این کارا نمی کردین چی شده
آفتاب از کدوم طرف در اومده مهربون شدی خانم سهرابی
ما که حالمون خوبه ایشالله حال شما هم اونجا خوب باشه
از این کارا بکنین خوشحال می شیم
در ضمن سلام مخصوص منو به ...........برسونین {حالا اینو خودتون پرش کنین.ترجیحا خوشکل یاشه..!!!! }
موفق باشین

اخبار پیام نور - pnunews یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://pnunews.com

اخبار پیام نور www.pnunews.com
اولین ، بزرگترین و جامع ترین پایگاه خبری دانشگاه پیام نور در آستانه جشن سومین سال حضور خود ، از شما دعوت می کند برای هرچه بهتر شدن این پایگاه خبری با انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود اخبار پیام نور را در راستای بهبود خدمت رسانی این پایگاه خبری یاری دهید

محبوب جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام به همه سه نقطه ای های سابق
یادش بخیر
روزهای خوبی بود
خوندن دلتنگی بچه ها برای روزهای قبل دلتنگ کننده بود.
آقا مهدی گل خوشحالم هنوز اینجا سر میزنی
آقا مجتبی عزیز خوشحالم هنوز فعالی
آقا محمد گرامی خوشحالم گاهی به اینجا سر میزنی
خانم سهرابی مدیر مسئول مجرب سه نقطه خوشحالم که اینجا رو فراموش نکردین
رفقا به نظر میرسه این وبلاگ میتونه بعد از چندین سال جدایی همچنان میعادگاه دوستداران و همکاران سه نقطه باشه.
ژس از این فرصت استفاده کنیم
گاهی اینجا بیایم و از حال هم با خبر بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد