تیتر ۱

اولین کارگاه آموزشی نشریات در استان فارس :

مخاطب شناسی،رعایت صداقت و امانت داری و هدایت به سمت قل طیب محوریترین موضوع در خبررسانی بود که در اولین کارگاه آموزشی نشریات مورد بررسی قرار گرفت.

اولین کارگاه آموزشی نشریات استان فارس در حالی برگزار شد که مدیر مسئولین نشریات دانشجویی استان و جمعی از اساتید و صاحب منصبان حوزه ی خبر و نشریات در آمفی تئاتر غدیر واقع در دانشگاه پیام نور شیراز حضور بهم رساندند.

در کارگاه فوق ابتدا دکتر جاجرمی زاده(رئیس کمیته ناظر بر نشریات)به سخنرانی پرداختند.ایشان ضمن اظهار این نکته که کمیته ناظر برنشریات از سال گذشته نشکیل شده است اذعان داشتند این کمیته قصد دارد در سازماندهی امور نشریات زمینه هایی را فراهم سازد تا دانشجویان در بستری پویا به فعالیت بپردازد.وی ضمن اشاره به آیات قران از مدیر مسئولین تقاضا کردند حال که تریبونی در دست دارند هم دانشگاهیان خود را به سمت قل طیب که همانا خداوند از آنها خواسته است راهنمایی نمایند و این مسئله را یکی از محوریترین موضوعات در خبر رسانی اعلام کردند.

در ادامه جناب آقای شمسایی(عضو هیات علمی کمیته) و سپس حقوقدان کمیته آقای قربان زاده به سخنرانی پرداختند.در این بین د و تن از مقام داران استانی مدعوین را از دلایل موفقیت خود مطلع ساختند.

پس از صرف نهار و نماز آقای کریمی پور استاد هنر و کارشناس نشریات در زمینه صفحه آرایی که ترکیب بندی خلاقانه بین متن،تصویر و فضای خالی میباشد به بحث نشستند.

در آخر خانم خیر اندیش روزنامه نگار روزنامه ی عصر مردم به تعریف خبر پرداخته و ضمن ارائه ی آموزشهایی مفید،رعایت اصل صداقت و امانت داری و مخاطب شناسی را از محوریترین موضوعات در خبر رسانی اعلام کردند.

اولین کارگاه آموزشی به بهترین نحو به اتمام رسید.امید است آموزشهای فوق ادامه یافته و زمینه را برای شکوفا سازی هر چه بیشتر ذهنهای خلاق و همچنین ارائه ی کاری در شان و منزلت دانشجوی فهیم ایران عزیز فراهم سازد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد