13 توپ طلایی و نقره ای

بنر ستون 13 توپ طلایی و نقره ای

  

در دنیایی که نور خورشید وجود دارد چرا نور مهتاب !

---------- تیتر واره ----------

* تابه حال بیش از 90 نفر از دانشجویان مشتاق ، به عضویت کانون هلال احمر دانشگاه در آمده اند . کلاسهای آموزشی حلال احمر در روز های شنبه ، 2 شنبه و 3 شنبه زیر نظر 2 مربی از طرف سازمان هلال احمر شهرستان در محل دانشگاه برگذار خواهد شد . (مسئول روابط عمومی ، خانم مطبوع)

* 8 اردیبهشت آغاز زمان حذف و اضاف واحد های دانشجویی است و تا 15 اردیبهشت ماه مهلت حذف و اضاف ادامه خواهد داشت .

* امتحان تک درس در تاریخ 24 اردیبهشت برگذار خواهد شد . (مسئول آموزش ، خانم رویگر)

* به 50 نفر از ثبت نام کنندگان وام دانشجویی در این ترم به قید قرعه وام تعلق گرفته و قرعه کشی جهت اعطاء وام جهت ترم آینده در شهریور ماه برگذار خواهد شد . (مسئول امور فرهنگی ، آقای اسدی)

* ژتون غذای دانشجویان از روز 3 شنبه ، 1 اردیبهشت ماه برقرار خواهد بود . دلیل عدم ارائه ژتون ناهار به دانشجویان ، نامه نگاری های اداری و پیدا کردن آشپز جهت طبخ غذا بوده است . (مسئول امور اداری ، آقای امیر سالاری)

---------- تلخک واره ----------

* خرابی اتوبوس mr زندی مهر و mr زارع عامل اصلی نبود سرویس ایاب ذهاب دانشگاهی در این مدت بوده است . شایان ذکر است هر دوی سرویس ها با هم سرما خورده بوده اند !

* شما برای اطلاع از آخرین اطلاعات داشنکاه میتوانید به وبلاگ دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایید :

www.fpnu.ac.ir

شایان ذکر است نمره سایت پارسیان دیزاین به طراحی این وبلاگ از 10 نمره ، 10 بوده است .

---------- حقایق واره ----------

* وقتی به خانم رویگر مسئول آموزش مراجعه کردیم و از ایشان در مورد اعتراضات دانشجویان و دلیل عدم رسیدگی اساتید محترم جویای حال شدیم ایشان با چهره ای خندان چنین جواب گو شدند :

"ما تمامی اعتراضات را به اساتید تحویل داده ایم و حتی آن تعداد از اساتیدی که به دانشگاه مراجعه نکرده اند را با تلفن مطلع کرده ایم و اسامی دانشجویان معترض را به اطلاع این دسته از اساتید رسانده ایم ، اما اساتید گفته اند که نمرات با ارفاق فراوان ثبت شده اند . در کل متذکر شدند که 99.99% از دانشجویان تنها دنبال نمره هستند و در حقیقت هیچ یک از این دوستان به حق خود راضی نیستند در صورتی که حتی اساتید بالاتر از حق این دسته از دوستان به آنها نمره هایی را داده اند ."

** همچنین خانم رویگر در مورد اشتباه در بارم نمرات و یا حتی کلید سوالات فرمودند که :

" کلید بخش تشریحی فیروزآباد بوده و کلید دروس تستی مرکز بوده است . به همین دلیل تفاوت بارم و همخانی نداشتن بارم نمرات این دو کلید باعث بروز چنین مسئله ای شده ." با تشکر از خانم رویگر

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://geogeraphi-pnu.blogfa.com/

امروز مطالب جدید و جالبی رو گذاشته بودین
واقعا خسته نباشین
متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد