مصاحبه با یکی از دانشجویان فعال... 

اساس کار فرهنگی دانشجو است

عفت غیب اللهی دانشجوی ترم 4رشته فن آوری اطلاعات است او که تا کنون فعالیتهای زیادی را به انجام رسانده حافظ 6جزء از قران کریم می باشد و بانی تشکیل کلاسهای حفظ قران در پیام نور فیروز آباد است.یکی از اعضای انجمن IT   که اکنون بخاطر برگزاری کلاسهای زبان در دانشگاه مورد توجه ما قرار گرفته است.

دلیل اتخاذ چنین تصمیمی:

ترغیب و تشویق آقای اسدی(مسئول بخش فرهنگی) باعث شد تا ایشان این مهم را به انجام برسانند تا علاوه بر افزایش اطلاعات خود خدمتی هر چند اندک در حق هم دانشگاهیانشان  داشته باشند.

ساعات برگزاری کلاسها:

دو روز در هفته که هر جلسه یک ساعت ونیم به طول می انجامد. کلاسهایی در قالب مکالمه و اندکی گرامر که کتابهای اینتر چنج و اینترو منابع تدریس ایشان را تشکیل می دهند.

چگونگی تشکیل اولین جلسه:

اولین جلسه در حالی برگزار شد که 7نفر (5نفر خانم و 2نفر آقا)از آن استقبال کردند.

غیب اللهی در ادامه از استقبال بیشتر دانشجویان از کلاسها که یک ماه ونیم به طول می انجامد ودومین جلسه آن 20فروردین ماه سال آینده برگزار می شود اظهارامیدواری کردند.

چگونگی همکاری مسئولین دانشگاه با ایشان:

بیشترین هماهنگی ایشان با امور فرهنگی انجام شد و البته دیگر مسئولین نیز مانع راه ایشان نشدند.

کیفیت انجام امور فرهنگی در دانشگاه از نظرغیب اللهی:

از امکانات زیاد مرکز استان و کمی بودجه برای سایر مراکز گفتند و اینکه با وجود بودجه و اختیارات اندک همکاری خوبی با اینگونه دانشجویان فعال بعمل می آید.

اگرچه در آخر پس از دقت در انجمنها و فعالیتهای فرهنگی به این نتیجه رسیدند که دانشجویان از امکانات  هر چند اندکی که در اختیار آنان است استفاده بهینه نمی نمایند.

اساس کار فرهنگی:دانشجو یان یا مسئولین

پس از اینکه تلاش مسئولین را در حد خود قابل ستایش اعلام کرد ، اساس کار فرهنگی را در دستان توانمند دانشجو می داند.در صورتیکه کل فعالیتهای فرهنگی در دست عده ای اندک در چرخش است.

بزرگترین مشکل از دید او:

از نبود اینترنت اظهار تاسف کرد و عقیده ی ایشان اینگونه بود که اگر این مشکل مرتفع گردد دانشجویان با اطلاعات روز دنیا آشنایی بیشتری می یابند.(طی جلسه ای که سه نقطه با ریاست مرکز تشکیل داد از ایشان  نوید راه اندازی اینترنت دانشگاه را دریافت کرد)

در آخر:

 تشکر فراوان از مسئولین می نماید و خواستار حضور هر چه بیشتر دانشجویان در امور فرهنگی است.

سه نقطه نیز امیدوار به حضور پر رنگ تر دانشجویان در مسائل مربوط به خود و دانشگاه خود می باشد. 

سهرابی و دادی  پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد