ادامه حکایت

حال پس از خواندن حکایت بالا،انتخاب دانشجویان پیام نور فیروز آباد را ببینید.انتخاب کسانی که از این متن بی اطلاع بودند و در این زمان می توانند با خواندن حکایت نسبت به انتخاب خود قضاوت کنند.

الهیات ترم 3:

به نظر من هر سه با هم عالی می شود ولی من مطمئنم اگر عاشق واقعی باشیم و توکل کنیم با عشق می توانیم آندو را هم به خانه ببریم.

کامپیوتر ترم 3:

با عشق به موفقت سعی می کنم به دنبال موفقیت باشم تا بتوانم با آن ثروت لازم جهت امرار معاش زندگی ام را فراهم کنم

IT ترم 3:

هر سه را انتخاب می کنم چرا که آنها برای من در کنارهم معنا دارند

ریاضی ترم 9:

ثروت

روانشناسی ترم 5:

موفقیت را به خانه ام راه خواهم داد چرا که بدست آوردن موفقیت و رسیدن به آن رسیدن به ثروت  و عشق را آسانتر می کند

روانشناسی تر م 3:

موفقیت

مدیریت دولتی ترم 1:

هر سه مکمل یکدیگرند.اما موفقیت به راحتی می تواند آندو را تکمیل تر کند

کامپیوتر ترم 3:

از موفقیت به هیچ عنوان خوشم نمی آید،از دست عشق خانمان سوز شده ام.پس تنها راه ثروت است که به اجبار او را به خانه راه می دهم

ریاضی کاربردی ترم 5:

هر سه را انتخاب می کنم ولی اولویت با موفقیت است و بعد ثروت

مدیریت بازرگانی ترم 3:

هر چند داستانتان را از روی وب خوانده ام اما...قبل از خواندن این داستان هم انتخابم عشق بوده.به نظرم اگر عشق نباشد نه موفقیتی وجوددارد ونه ثروتی.بدون عشق حتی خدا هم دیگر نیست و ما بدون عشق تنهاییم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد