مهدویت

شاید این جمعه بیاید شاید...

همه ی ما به نوعی در انتظار ظهور منجی عالم می باشیم و منتهای آرزوی مان دیدار ایشان است این انتظار نه مخصوص مسلمانان است و نه مسیحیان و نه قشر خاصی بلکه همه متفق القول در انتظاریم.

آقا جان از این طریق قصد کردیم صدای مشتاقانتان و حرف دل دانشجویان پیام نور فیروز آباد را که دوست دارند هنگام ظهورتان به عرضتان برسانند به گوشتان برسانیم گرچه می دانیم شما بیش از ما از این انتظار با اطلاعید اما...

الهیات ترم 3:

فقط شرمنده ام

IT‌ترم 3:

همیشه آرزو داشتم که از همراهان واقعی شما باشم

روانشناسی ترم 5:

انسانهای زیادی درسالها منتظرتان بودند و من شادمانم از اینکه جز کسانی هستم که توفیق دیدار شما را دارم و انتظارم با آمدنتان پایان یافته است.خوشابه حال جهانی که ظهورتان را شاهد است.

مدیریت دولتی ترم 1:

فکر نمی کنم جز 313 نفر باشم

ریاضی ترم 9 و روانشناسی ترم 3:

دوستتون دارم

ریاضی کاربردی ترم 5:

مرا از خادمان خودتان بدانید

مدیریت بازرگانی ترم 3:

آقا جون خاک بر سرم که هیچ وقت انسان لایقی نبودم

کامپیوتر ترم 3:

اگر لایق این بودم که امام را ملاقات کنم فقط خود را سرباز آماده ایشان معرفی می کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد