پیرو مشکلات و موانع فراوانی که گریبانگیر دانشجویان سخت کوش پیام نور شده بود گروه گزارش سه نقطه تصمیم به اطلاع رسانی گرفت ...

برای اطلاع از اشتباهات در تصحیح اوراق وعلت 35 امتحان لغو شده تابستان بهترین گزینه را مسئول دایره امتحانات یعنی اقای یزدانی دیدیم پس تصمیم گرفتیم برای انجام مصاحبه به دیدنشان برویم ولی از انجایی که مسئله محرمانه و مهم عنوان شد اجازه ی مصاحبه ی رو در رو را به ما ندادند و قرار شد جواب سوالات ما پس از گذراندن مراحل اداری و امنیتی پس از سه روز تحویل داده شود .

سه روز بعد...

اینجا حراست منطقه 5 است و ما منتظر دیدار با اقای یزدانی،در خلال این انتظار طولانی شاهد رفت و امد دانشجویان زیادی بودیم از هر سو گله و شکایتی می رسید گروهی از باز نشدن سایت و عدم انتخاب واحد ناله می کردند و گروه دیگر انها را به ارامش دعوت می کردند و انها هم کسانی نبودند جز ترم بالایی هایی که دیگر با سیستم پیام نور کنار امده بودند.

یکی در جستجوی برگه ی گمشده اش بود و دیگری از نیامدن نمره اش می نالید یکی از کمبود مسئولین جوابگو و دیگری از نبودن منابع و ... خلاصه سرتان را درد نمی اوریم چون خودتان بهتر از هر کس دیگری از این مسائل با خبرید اخر شما هم پیام نوری هستید.

ساعتها در اتاق انتظار سپری می شد و هر لحظه با دیدن دانشجویان و شنیدن مشکلاتشان خاطراتی از گذشته های دور برایمان تداعی می گشت روزهیی که جوان بودیم و پر هیاهو وهمیشه در پی حل مشکلات.

لحظه دیدار فرا رسید و ما به همراه مسئول محترم حراست پس از گذراندن اتاقی پر از فایلها و پرونده های گوناگون به اتاق کوچکی رسیدیم که به گفته ی انها به نام اتاق محاکمه شهرت داشت گرچه ما هم از از این محکمه جان سالم به در نبردیم و حسابی نقره داغ شدیم .

پش از ملاقات با اقای یزدانی در حالیکه انتظار دیدن جواب سوالات خود را داشتیم با برگه ای سفید مواجه شدیم و ایشان در عین ناباوری ما، روی تمام این سوالات خط می کشیدند و می گفتند:" اینها محرمانه است و ما هم بی اطلاعیم" و چه دردناک که اخرین امید پاسخ به سوالات ماهم به قول خودش از سوی تهران کاربری بیش نبود ،کاربری که نه جواب سوالات را داشت نه امکان همکاری .

پاسخ تمام سوالات ما در این جمله ی اقای یزدانی خلاصه می شود :

"کل استان فقط بلندگویی است برای تهران که پشت ان صحبت می شود و اوامر بدون چون وچرا اطاعت می شوند و ما نیز فقط کارمندان تهران هستیم نه بیشتر" علت لغو 35 امتحان تابستان را هیچ کس نمی داند و هیچ اشتباهی هم در تصحیح اوراق وجود ندارد اگر هم اشتباهی صورت گرفته به عهده ی دانشجوست نه هیچ کس دیگری.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد