ستون فانوس(شماره چارم مهر)

آشنایی با نسخه به روز شده اصطلاحات دانشجویی  

 

سلام به دانشجویان محترم جدید الورود و قدیم الورود.امید وارم که تابستون پت و پهن رو به خوبی گذرونده باشید.تو این مدت که نبودیم اونقدر دلم براتون یه ذره شده بود که... 

الهی در و بلاتون بخوره تو سر بعضیا و هیچ وقت ناراحت نباشید.خب امروز اومدیم تا یه کمی هم به خودمون و دانشجو بودنمون گیر بدیم.

از آنجا که دانشجویان در زمینه فرهنگی یدی بس طولانی دارند،برآن شدیم تا مزنه ای کوتاه بر این مقوله ارزنده و قابل تأمل بزنیم. 

1.دانشجو:موجودی است که از 100 کیلو متری تابلو هست که چه کاره هست. ازخصوصیات:معمولا دنبال جزوه ،دنبال نمره ،بی پول واز این جور صفات نا متعارف. 

2.غذای دانشجویی:معمولا غذای دانشگاه را افرادی میل می کنند که نمرات ترمشان زیر 10 شده و تمایل و انگیزه کافی را برای خودکشی دارند. 

3.جزوه:از آنجا که دانشگاه محل اجتماع افراد فرهیخته است،و فرهیختگی افراد هم با جزوه تکمیل می شود در نتیجه می توان گفت جزوه از اجزاء جدا نشدنی یک دانشجو از گهواره تا گور می باشد. 

4.نمره:نمره نیز از عناصر جدانشدنی یک دانشجوست.بر اساس اکتشافات فیزیک دانان نمره و دانشجو دارای بارهای هم نام هستند(یا هر دو مثبتند یا هر دو منفی)و از نظر قانون چهارم فیزیک دو بار هم نام همدیگر را دفع می کنند،در نتیجه برای به دست آوردن آن فقط باید دوید. 

5.تقلبی:اصولا و معمولا برای به دست آوردن نمره از آن استفاده می شود.از این رو دانشجو شناسان و استادان آن را مکمل نمره می دانند. 

مهدی ارجمند-ستون فانوس-شماره ۴ مهر    arjmand3dot@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد